valet och kvalet

hejsan alla!!  kom nyss hem från jobbet och ska äta mat. om en timme ungefär ska jag dra till första gymnasti passet!! känns halv drygt, för är van att komma hem och slappa:) men om jag vill nå mitt mål så är det bara att kämpa på. pappa fixar min cykel:). såg att min syster ville bli vän med mig på facebook... hmm jag vet inte.. hon är min  syster men ja jag vet inte.. ni skulle förstå mig om ni var i min sits....

men nu ska jag peppa mig för att ta mig till gymnastiken.. blir medelgympa idag och gymstick på onsdag:) ska bli kul faktiskt... dock är jag lite nervös(hatar att jag väger det jag väger) för det är jag alltid..
men som sagt föär att nå mitt mål så är det bara att börja:)

nu verkar maten klar:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0