vaken

vaknde vid halv 7 och var pigg, så har kollat lite tv. nu sitter jag och pluggar lite. eller ja hjälper stackars camillha.
fick henns html kod, och la in den på anteckningar och sen i en mapp och la in en bild i mappen precis som jag gjort med mitt och sen kollade jag i webbläsaren och då funkade det!! så jag fattar inte hur hon inte kan se det vad som är fel för det funkar ju för mig!!! im lost nu!!

ska försöka göra klart min hemsida sen... snart bär det av för att shoppa en massa mat(så jag har luncher till jobbet)
så ska försöka fixa mig så att jag ser lite cool ut:) ha  ha det där kommer ju funka, jag kan ju lika gärna ställa mig i affären och skrika jag är cool nu!! man ska ju aldrig säga att man ska se cool ut!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0