skrattattack

seriöst min familj är knasig.. idag började med att att pappa tyckte att brorsans band skulle heta ingenting, sen så spårade det ut, och över gick till att pappa sa dragon och så något mer. efter att ha skrattat åt pappas konstigt uttal till saker har jag ont i magen, tårarna nästan rann..... sen började pappa med sitt en iahuphoene(en i phone) eller vad det är nu pappa säger:). han vil ha en I phone och han säger det konstigt så det låter som en kinesisk kampsport, vilket fick min bror att börja boxas med pappa, så pappa jagade han och dom höll på:) sen hoppade brorsan på mamma eftersomn han förlora mot pappa, mamma som tyckte att här ska det vinnas blev helt crasy:) brorsan förlora igen.. och där satt jag och skratta och skratta så tårarna rann och jag fick ont i magen....

seriöst vi är nog inte normala i min familj:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0