misslyckad matlagning

hur svårt kan det vara att göra nudlar med schnitsel och grönsaker?? jo jäkligt svårt. bränd mat och sönder kokade nudlar och grönsaker som smaka konstigt, det var min matlagning....  ja plus att jag glämde steka schnitseln, utan det var mina bröd i ugnen som blev lite brända(äckliga). mums vad inte gott. men nudlarna och grönsakerna var goda när det var varmt eller ja det gick att äta.... men jag var inte så hungrig... får ta lite te och skorpor när jag kommer hem från träningen sen!!  frågan är bara hur tusan lyckades jag misslyckas, jo för att jag helt glömde vissa saker. eller för att jag bara är så klantig i bland.....

hatar min cykel just nu för den gnisslar igen... har smörjt in den men den gnisslar i alla fall...
men så är dte väl med gamla cyklar tror jag!!

är ordentlig trött måste säga och så ska jag snart iväg:(
det är tufft att vara vuxen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0