min familj

fick ett inlägg av syster om att jag är en underbar syster!! det kändes konstigt för att de senaste ca 8 åren så har mina systrar inte varit en del av mitt liv. känns elakt att säga men så har det varit.för mig så var det mamma, pappa, lillebror och farmor! sen så för ett tag sen så valde väl jag lite att släppa in dom i en del av mitt liv.
jag vet att dte kommer väl aldrig bli som förut, men dom är ju ändå mina systrar. och när jag var liten så hade vi mycket kul och så! jag var busungen som skämde ut dom:) som alltid var klantig och busig:)

sen kom kära  lillebror till världen och då hade jag han:) vi lekte mycket ihop och det har alltid varit han och jag:)
jag saknar tiden när jag och bror alltid lekte ihop, va hade smågubbar vi lekte med(typ såna man fick från mcdonalds och kinderägg) jag hittade alltid på massa bus med han... sen växte vi upp, men banden finns alltid kvar..
finns inget jag inte skulle göra för han. i mina ögon är han alltid min LILLA lillebror:)

sen har vi mina älskade föräldrar, som har uppfostrat 4 ungar:) 4 väldigt olika ungar som hittar på en hel del:)
jag har 2 underbara föräldrar som alltid finns där:) och jag vet att även när jag flyttar så kommer dom finnas där:) mamma som alltid lyssnar och stöttar:) pappa som alltid lyssnar ioch försöker hjälpa en:) lite retsama är dom:) men den är jag med.. så är det i min familj vi finns för varann och vi retas och har kul...
jag skulle inte vara den jag är idag utan min familj.. tillsammans klarar vi allt:)
min pappa och hans föräldrar har alltid haft en bra realtion till varann och så vill jag ha det...


Det är liksom min familj det, en underbar familj.) tyvärr så försvann min farfar för 10 år sen:(
men jag har min underbara farmor kvar, som trots att hon är gammal och är dålig alltid kan bjuda på ett leende och skoja hon med:)
tyvärr så försvann mina systrar ur familjen, dom fanns men ändå inte, en realtion som vi försöker bygga upp till viss del....

men vad som än händer och var vi än är så kära familj jag älskar er:)



Kommentarer
Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2012-01-12 @ 22:51:12
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0