its morgon

god morgon alla!!! sitter här i mitt svarta hår(som jag färgade igår) och gör ingenting just nu!
funderar på vad jag ska göra idag! ska i alla fall ut gå och plugga, det är 2 saker som måste göras!!
jag måste duscha innan jag går någonstans, för är svart eller ja blå i hårbotten och i pannan och så...
så går det när man färgar sig själv.
fick något meddelande av cdon, om att en av mina böcker jag beställt är för tillfället slut, så
domn vet inte när dom skickar den, annars om det inet komit om 7 dagar så skickar dom de andra sakerna och sen den boken. jag tror dom menade så i alla fall.. fattade inte riktigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0