fagersta-då och nu

nyss hemkommen från en härlig promenad genom fagersta♥ var så skönt att gå och minnas:) jag liksom gick genom hela fagersta och bara mindes gamla tider. Det bästa nu är att jag har så mycket energi i kroppen och att jag känner att allt börjar gå mycket bättre:) känns som jag äntligen är mot rätt väg! är så jäkla nöjd med hur mitt liv börjar se ut, och nästa vecka så börjar min måbradiet- som går ut på att äta rätt och motionera mycket. och det är detta jag är på väg mot, en bättre livstil:)
förresten jag har börjat bli duktigare med pengar, dels så¨skriver jag upp allt jag handlar och så, sen så sparar jag alla mina mynt, och sen ska jag spara 2000 kr i månaden. vuxen:)

idag så vart jag super törstig och jag ville ha loka:)

men nu ska jag snacka lite med familjen, och sen kolla film:)

adios





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0