blogawards

ja hör och häpna det är dags för galan för bloggarna!! men det roliga i år är att det är många "småbloggare" som är nominerade:) dom som skriver om saker man kan känna igen sig med!!!
har hittat en fantastisk rolig blogg som är nominderad där, för roligaste bloggen.. spiderchick:) älskar hennes blogg.
hon skriver liksom både roligt och vardagligt... inte som typ kissie om att åhh idag har jag handlat för så många tusen... nej utan saker som gör att man känner igen sig!!! se bloggen här:
http://spiderchick.nu/

det är såna bloggar som jag i alla fall vill läsa, där man får det vanliga livet med humor:)

sen är det väl så att nästan alla i sverige som aktivivt använder sin dator bloggar så det är ju svårt att bli populär!!




men nu ska jag fortsätta med mitt lilla liv:) som jag för övrigt älskar:)



Kommentarer
pubes

sv: haha, nej skulle man läsa sånna bloggar så skulle man väl bli knäpp efter ett tag och bara tänka på stora titts och läppförstoringar hela dagarna! ;)

2010-09-16 @ 18:58:23
URL: http://pubes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0