balans

ja då har jag kommit hem efter en ganska så bra dag på jobbet! hann med att plugga lite grann. känner mig stressad för ska hinna skriva reflektion och jag som inte ens fattar texten, ska hinna göra en text om mig själv och träna in det, hinna skriva om min hårdvara, hinna med att komplettera en uppgift. plus att hinna med att sova, jobba, äta och träningen!!! är svårt att hitta balansen med att hinna med allt. känner just nu bara för att skita i allt. men nej jag är envis och har bestämt mig för att klara detta, så den 15 när det är träff 3 ska jag vara klar med allt och redo att redovisa(inför kamera) och få nya uppgifter!!!!

bara att ta tag i allt och s'tta i gång...


nu ska en motiverad(hmm) zandra fixa mat...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0