ännu en dag avklarad

så var denna arbetsdag över!! var en lugn dag idag, fats sen blev det lite jobbigt när alla skulle hämta sina hundar för vi bjöd på tårta! men det var kul det med. har inte känt för att plugga nu i veckan, men ska plugga klart det sista nu till helgen!

försöer peppa mig själv att klara mig utan cola, jag ska klara det!!!!
får ta loka i stället:)

bara 2 dagar kvar sen är det helg:) skönt!!!

och nästa vecka kommer bli lite tuff för börjar med att gå och gå hem och förhoppningsvis cykla
och sen gymnastiken:) som sagt det är alltid lite jobbigt i början, men då sover man gott:)

ska beställa tåg/buss biljetter nästa vecka så jag har det klart!!!

men nu ska jag städa klart mitt rum, fick en madrass till sängen idag, den var skön...

fick en sjukjäkla mens värk i morse, gjorde super ont....

adios


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0