skor

Så jäkla skit.. mitt hotmail har krånglat länge och idag kom jag inte in, så nu använder jag mig av samma som jag har till facebook. Ha ha på min gamla hade jag 400 kontakter och nu har jag nada:) lite smått kul.
Ja förutom att sitta och krångla med datorn så lyssnar jag på kent och är trött. Kom hem för typ 1 timme sen. måttligt kul....


funderar på att beställa dessa 3 skor:


skulle gå på typ 550 kr för alla tre paren. men jag vågar inte beställa för tänk om skorna inte sitter bra och så vidare. nja jag får se...

I morgon blir det halvdag på jobbet, så blir att gå dit och gå ut på låmg promenad och sen cykla hem... nice...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0