jag lever


http://www.tarna.fhsk.se/it/distans09/tarthekar/bilderna/hello_5.gif

Sitter och lyssnar på musik, planerar med pengar och så och pluggar lite. Egentligen borde jag städa. men jag tycker faktiskt att trollen kan städa;) Nej men jag ska städa... sen... Sitter och leker i photoshop(pluggar) och tänkte kolla in pedagoigk uppgiften. Ska låna en bok i morgon....


I januari(lä'nge dit) ska jag köpa mobil, dels för att just nu måste jag spara på pengar och sen för att d¨å kan jag ju verkligen köpa en mobil ja vill ha. Även lite andra saker jag ska köpa då. Denna månad ska jag i alla fall köpa vinterskor.

Har inte haft lust att skriva, ja jag har pms;) men jag var på gymnastiken och körde skiten ur mig, för hade världens mensvärk, så var så jäkla sur och hade ont så jag bara körde. men eftersom mensvärken ville mig ont så började jag må illa, men det gick bra i alla fall.



Idag var det full rulle på jobbet, vilket det varit nu. Vaff fyllde år, vicky var där.


Men nu ska jag plugga lite.. sen tv...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0