The world says hello

Hej alla! härlig morgon va???
ja efter att ha sovit mycket skönt så ja det är en bra morgon. somnade runt halv tolv, men fick sms så vakande igen sen, sen ringde Dennis på fyllan. han badade i ett badkar och ja jag snackade med hans kompis och satan vad han kunde prata. sen helt plötsligt var klockan typ 3, så jag somnade. vakande för 1 timme sen ungefär. Ska snart gå ut tänkte jag.

Är klar med alla skoluppgifter nu:) så nu väntar jag bara på att det ska bli fredag så att dte blir dags att
åka till skolan igen:)

Jag känner mig pysselsugen, ni vet klippa och klistra grejen:) funderar på att hitta något sådant projekt att göra, hur jag nu ska hinna med det:) Men tex på helgerna när jag inte pluggar eller något. vi får se. eller nej jag ångra mig.

Igår var jag ute och tog massa höst kort, har ingen sladd för tillfället, men bilder kommer.

här är en bild som pappa tog från stråets uteplatsen. jag gillar bakgrunden på bilden:

 


 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0