Städa, plugga, stress, körkort- thats my life:)

ja nu har jag städat eller jag nästan helt klar. Seriöst alltså jag känner mig helt däckad i huvudet. Känns som någon kört över det.......

känner mig lite stressad som vanligt, så ska försöka att inte stressa. ska ta en promenad, ett bad och sen plugga lite.. Det finns så många saker jag borde göra, men aldrig hinner/orkar göra. Och alla de där borde-sakerna lägger sig på en sådan enorm hög att jag inte orkar göra någonting. Vilket leder till att jag får ont i magen. Om vi sedan plussar på allt det andra som jag faktiskt gör, och aldrig blir tillräckligt (jo, kanske för stunden). Prestera, prestera, prestera. Ja, då får jag ännu mer ont i magen. så nu blir det att försöka undvika den känslan liksom.

Nästa onsdag ska jag till Sala, och plugga plugga plugga:) med camillha, blir super!
Sen nästa vecka igen alltså vecka 45 på fredagen då åker jag till Sala igen(då ska jag vara klar med allt:( åhh hjälp, okej lugn nu) för träff 4. Fan vad tiden går fort.

Förresten jag har ju bestäm mig för att ta körkort, så blir att typ lära mig en del och sen kört ett par gånger innan somaren för sen så ska jag på intensiv kurs i 2 veckor i norberg där jag då får körlektioner och tester för att sedan då göra provet och uppkörningen. Så med lite tur och en massa pluggande och körande så till hösten kanske jag förhoppningsvis har mitt körkort:) Detta betyder att alla mina pengar jag sparat kommer gå till körkortet, men vad fan, det är helt klart värt det ju.
ja så jag ska fixa typ körkorts tillstånd, och böcker och lite annat skit. Har lovat pappa att om han hjälper mig med att ta körkort så när jag tagit körkort(får se hur det går) så ska jag besikta bilen åt han. Så nu gott folk så är det dags för mig att ta körkort(jag är livrädd), har bestämt det nu.... Alltså jag är mest rädd för att sätta mig i bilen och köra den första gången.

http://www.lansstyrelsen.se/NR/rdonlyres/1C1C228B-F385-44A3-8CCB-DF63FFEE4E72/0/korkort.gif


Ja jag har velat ha en bubbla länge, i säkert fyra år minst. Och ja nu kanse jag äntligen kan ha nytta av att köpa den. känt dumt att ens tänka att jag vill köpa en när jag inte haft körkort, men nu ser ni så ska jag börja ta körkort, trots att jag är livrädd:) Så förhoppningsvis har jag körkort till nästa höst. och då ska det sparas till bil(kanske inte en bubbla). Men detta betyder att jag en dag kanske får min bubbla och kan köra den. för det är ju min dröm att få åka med min bil(bubbla) ner till spanien:)

















Har ni tänkt på det att jag är ganska upptagen av mig, alltså jag festar inte och sånt för jag gillar inte sånt. nej men jag pluggar, jobbar, tränar, tar hand om mig själv, är med familjen, bara har det lugnt och skönt och nu då skaffa körkort vilket kommer innebär att jag blir ännu mer upptagen. så därför finns det inge utrymme för pojkvän i mitt liv. För den tiden jag vill umgås med andra då vill jag träffa amanda eller så är jag på skolan. jag älskar mitt liv faktiskt:)

Men nu ska jag åter till mitt liv och städa lite till....



 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0