så var det dags igen

Alltså jag antar att min rubrik inte kommer ha med inlägget att göra, men när jag satt och läste det jag skrivit i min redovisning så fick jag förr mig att skriva i bloggen och när jag jag kom där jag skulle skriva så det första jag kom på var så var det dags igen, jag vet inte varför. ha ha så var det dags att blogga igen kanske jag menade:) ha ha.
Just nu håller jag dock inte på med plugga untan planerar lite träning och så. gäller bara att göra det man planerat.

ska förresten beställa tåg biljetter snart:) nästa fredag är dte dags för träff 3 på skolan, då blir dte till att sätta ihop en dator ju:) längtar faktiskt lite tilll skolan. Har bara lite till att fixa inför träffen sen är jag klar med allt. måste plugga in så att jag kan mina 2 redovisningar också ju..
och så får jag prova min nya resväska:) woho. den är ju så snygg:) ser lite stiligt ut!!!!

Håller på att kolla in vad jag ska köpa för vinter skor, jag ska ha ett par som är snygg, varma och sköna att ha på sig:) något förslag?????????

Nej nu ska jag tvinga brorsan att jag ska få höra när hans band repade idag:)

ha de gött alla





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0