Så kan man ju också säga/göra

Sitter och tittar på Gossip girl:) älskar den serien.

Jag har förresten kommit på vad mitt favorit uttryck är, Så kan man ju också säga/göra
det passar att säga när någon gör något oväntat typ.

Vet ni vad jag gillar????? jo människor som är lite som mig:)  älskar att en del i min klass är lite lik mig:)
tänker lite som jag och så:) När man väl lär känna dom så inser man hur bra dom är, precis som med mig:)
Dom är roliga och alla delar med sig av det dom kan:) som ta camillha, hon är rolig och kan så mycket och hon tänker som jag:)


Två saker att leva efter:
1.
"Det är bättre att säga sanningen i tid än att säga den försent, det är bättre att höra av sig än inte alls"
det är något jag lever efter, jag vill hellre veta än att sitta och vänta:)

2.
"Allt vad du vill att andra ska göra mot dej det ska du också göra mot dem"
något man mer ska leva efter:)

 

Vet ni vad? jo nu ska jag stänga av datorn:) hörs i morgon alla:)

förresten jag är duktig på tider förutom när det gäller tv program.... missar alltid tider med det... skit....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0