Redovisning

Ja som jag berättat förut så på träff tre så ska vi ha redovisning om en hårdvara(min är datamusen) och sen om oss själva. och nu försöker jag läsa på det jag skrivit och sen läsre jag det högt för mig själv. känner mig så dum som läser för mig själv högt.

Dame vänta lite måste på toa och pissa... ha ha det som jag skulle skrivit på msn skrev jag här... ha ha

seriös jag är då sitter på msn och försöker plugga.. ha ha
åhh nu är det simpsons.... hmm pluggandet får vänta lite..

förresten så har jag inte sett trollen under sängen än.. och rummet är inte stökigt.. hmm mysko




Kommentarer
Linn

Svar: Ja, och sen blir man inte lika sugen på det där onyttiga heller som man annars lätt blir. Det gäller bara att låta det ta den tid det tar, och stå emot frestelsen. Men det klarar du!

2010-10-06 @ 12:22:43
URL: http://liho-linn.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0