När livet är tufft är det bara att kämpa på

Ja som ni märkt har det varit dålig uppdatering. detta beror på att jag känns mig lite låg senaste dagarna. var en tuff helg och sen jobb, och sen inse att det är vekligen jätte mycket att göra i skolan. verkligen mycket. Blev även nere då jag insåg att mycket av förra grupparbetet måste göras om.

Är även trött på folk, trött på att lita och sen bli sviken. samma visa varje gång.

Men nu i helgen blir det en riktig plugg helg i alla fall, ska försöka hinna med en hel del så att jag känner att jag
har kontroll på allt.

Dock försöker jag påminna mig om att jag Kan, Jag VILL och jag SKA klara detta:)
plus att träff tre var super så det fick en att faktikst inse att jag kan klara detta.
man lärde sig så mycket och min redovisning gick faktikst otroligt bra.

Så jag ska bara komma i fas igen och sen är allt okej:)
blir så ibland när det är mycket, men tycker jag klarar detta bra i alla fall. jag ville bara vara
ifrån datorn och så.

det är bara att kämpa...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0