Jag klarar mig ensam, faktiskt

Trött jag blir på killar/folk som säger att jag borde hitta en kille och ha någon som tar hand om mig och bla bla, men hallå jag klarar mig faktiskt ensam. Dels har jag min underbara familj och ska det vara en kille som ska ta hand om mig och bla bla nej då är jag hellre utan. visst en kille skulel jag kunna ha(ha ha) men han ska inte ta hand om mig.
nej jag klarra mig ensam och sen så efter mitt ex så har jag verkligen fått bygga upp allting igen liksom.
I 4 år lite mellanrum emellan så hade jag liksom någon som typ tog hand om mig och sen på media så var jag singel ett tag och det gick bra, men sen efter marcus så var jag totalt nere, inte för att jag sakna marcus men för att allt som vi byggt upp var borta och jag ensam. så jag fick lära mig att klara mig ensam igen, hitta mig själv. och nu när jag liksom kommit så otroligt långt så vill jag inte förstöra det igen. Ska jag ha en kille så får han acceptera mig för den jag är......

Men nu ska jag ut:) och sen blir det mys med MIG SJÄLV(ENSAM) och kolla massa film..


vi hörs alla:)


 

Visst är det skönt att man har folk i ens närhet, men du ska aldrig glömma
att ensam måste du även vara stark, förlora aldrig tron på dig själv att du kan. Du behöver ingen, du klarar dig ensam på livets väg, men det blir roligare med sällskap.

man ska inte vara ensam, men man ska alltid bara behöva sig själv.

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0