Hemma tidigt

Hej hopp världen nu är man hemma. skönt det. dock är det inte lätt att blogga när man har en liten vovve som gärna vill busa:) men nu har han äntligen lagt sig i sängen och sover. jag hade cyklen med när vi gick hem, så cyklade lite grann för hade ju axel med mig. DEt gick bra, han sprang så duktig efter, men jag har aldrig cyklat med en hund så var lite rädd.

Förresten det går icke så bra med mitt sluta med socker.. hmm illa zandra.
Då jag hamnade i en dålig vecka så gick det kasst, jag vet dålig ursäkt men så var det. och ja jag erkänner
ju att det är mitt fel. Men jag får i mig mycket mycket mindre socker än innan så lite bra i alla fall. men som sagt man ska nog ta en dag i taget. fick ett bra tips av en person också:) men jag ska verkligen lyckas, för har verkligen insett att det är något jag vill.

Men nu ska jag gosa med axel...



bild lånad av : strået

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0