Har man hunddagis så går man ut trots regn!

Hejsan alla! gick jätte bra att hjälpa min klasskompis idag. idag regnade det som tusan men men bara att ta på sig kläder och gå ut med vovvarna! Jag har kommit på en sak jag älskar med hunddagiset och det är att det är
mamma och pappa har hunddagiset, för det gör att man känner sig hemma, man behöver inte tänka på att oj får jag verkligen göra så och massa annat.

Vi ska få en praktikan till oss vecka 10:) hon är 2 år yngre än mig! fyller dock samma dag som mig:) det var ju lite komiskt!!!  ska bli kul med en praktikant!
hon verkar vara en sån som jag typ, skiter i vad andra tycker och är som hon vill:) det gillar vi:)


Men nu ska jag stå framför spegeln och redovisa för mig själv:)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0