Ett bra tips

vill ni ha ett bra tips på om ni ska sluta med godis och läsk? gå inte i affärer:) ha ha nej men allavr nu, man ska faktiskt inte gå i affärer om man är hungrig. så ska ni handla så ät innan. och sen ett annat bra tips är att prova att låta bli onyttigt i typ 2 veckor och så jämför ni skillanderna, typ med vikt, hur ni mår och så vidare. jag lovar när man ser hur bra det gått och hur bra man mår så vill man fortsätta.

Jag ska göra 1 månad till att börja med med att inte äta så mycket socker saker. Så från nu fram till min födeslsedag så blir dte inge läsk, godis, chips, kakor och ja sånt. Sen på min födelsedag så ska jag vara lite onyttig.
man kan ju köra olika metoder, vissa har en gång i veckan dom får äta vad dom vill. men jag ska ta typ 1 gång i månaden till att börja med.

har ju verkligen börjat med träningen, så nu ska jag verkligen sköta det med maten med:)
för balansen mellan mat och motion är ju det som funkar bäst:) för att gå ner i vikt och må bra!!!

http://www.privatdietist.com/bilder/mat%20och%20halsa.jpg



Kommentarer
anonymus

Endel säger: "jag unnar mig choklad, kakor osv"

Jag säger: "jag unnar mig en hemmaspa-kväll"



Endel säger: "man lever bara en gång, då vill jag leva gott"

Jag säger: "man lever bara en gång, förkorta inte ner livet med fett och/eller socker"

2010-10-21 @ 23:24:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0