Ensamvarg

Jaha då var det fredag i morgon, seriöst denna vecka gick snabbt. Nu ska jag bara komma ordentligt i gång med att plugga i helgen. kanske åka till farmor på söndag. Men mest av allt verkligen sätta i gång med mitt pluggande. Ligger väl inte efter men måste verkligen komma i gång ordentligt. Så att jag känner att jag har läget under kontroll.
Det jag hade tänkt att göra är:

- börja med hemsidan
- börja med pedagogik uppgiften
- photoshopa en hel del:)
- skriva sammanfattningen(vilket jag började med igår)


alltså visst jag kan göra saker när jag kommer hem från jobbet, men det är jobbigt och innan man kommit igång med allt så vill jag ha mycket tid på mig. Så därför har jag liksom kollat igenom allt och så och sen nu i helgen ska jag vekligen komma igång med allt, för att då på vardagarna kan man fortsätta. jag har gjort så dom senaste gångerna och det har funkat super bra:) I vanliga fall brukar jag komma igång en hel del på söndagen efter träffen, men denna gång var jag helt slut och hade ont i magen. men jag gjorde en del i alla fall och sen helgen efter så brukar jag komma igång ordenltigt och nu är jag inne på samma spår igen så jag är nöjd. så jag länge jag pluggar i helgen och kommer igång så ska det inte vara några problem. som sagt det ska mycket till nu för tiden för att f¨å mig ur riktig balans. Vissa g¨ången nu när jag mår piss så är det skönt att slippa tänka på saker och bara plugga. i helgen ska bli en sån helg.

http://www.naturskyddsforeningen.se/upload/Fotografier/420x180/ensam_varg_vilar.jpg


Men nu ska vi inte deppa här:) nej faktum är att jag insett verkligen hur stark jag är, att jag klarar mig utan folk. jag är ensamvarg and thats it:) jag älskar mitt liv som det är(inte helt men nästan;) och jag är den jag är. Min svaghet är inte mot att folk sårar längre utan min svaghet är när jag väl är fast, det är svårt för mig att at mig ur saker. Men jag kan klara allt, bara jag vill och vågar:)









Kommentarer
Camillha

Hej du kompanjon! Så du ska plugga i helgen... det ska jag också. Fast jag har kommit igång bra med hemsidan så nu när jag länkade till alla i klassen så hittade jag även din blogg i din hemsida. Och här är jag nu!

Önskar dej en bra fredag så kan vi väl höras på FC i helgen. Allvar och skoj blandat!!

Kram från tant Camillha...haha!

2010-10-21 @ 22:45:34
URL: http://himlenrunt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0