Att jobba på hunddagis:)

Ja jag vill ta upp lite om att jobba på hunddagis, alltså i början när jag jobbade så kändes det som man bara väntade på att tiden skulle gå, men nu handlar det om så mycket mer. Bara att komma på morgonen och träffa hundarna och se hur glada dom blir, att gå ut med dom, att se dom leka på uteplatsen, att se dom utvecklas och må bra, att se dom sova:) ja allting är så jäkla skönt. visst det är skönt att komma hem efter en arbetsdag, men det är lika kul att komma till jobbet. Fast man är trött, kanske sur, mår lite dåligt så är hundarna lika glada, dom gör en glad och man mår bra. hundarna mår bra:) att vara ute med 9 hundar som alla funakr tillsammans det är coolt och kul att se hundarna. man ser att dom mår så bra av att vara tillsammans:) alltså visst förut så var det liksom jaha typ med allt, men idag så är man så engarerad i alla hundar:)

även om jag inte kommer kanske jobba med detta i framtiden så är detta något jag verkligen uppskattar
att jag fått jobba med! även om jag vill jobba med människor så uppskattar jag och älskar verkligen att jobba på hunddagiset!!

Flock metoden som vi kör är speciel och den är bra:)









 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0