Årstidermänniska

http://1.bp.blogspot.com/_nGtmQM7Rdkk/R6knnZcUggI/AAAAAAAACE8/ycitOl669fA/s400/GodMorgon.jpg
Härlig morgon?? ja förutom att det är skit kallt ute så är jag nöjd. vaknade och kände mig utvilad.
Ja det börjar bli vinter nu, hmm snacka om att hösten gick fort.

Såg att syrran skrev att hon var en sommarmänniska. det fick mig att tänk apå vad jag är. jag gillar våren, sommarn, hösten och vintern. alltså visst det finns för och nackdelar med allt, men jag insåg att det är onödigt att hata tex vintern, för att gör man det så blir dte bara värre. visst jag hatar kylan, men det är fint när det är vinter och sen får man ha på sig massa sköna varma kläder:) det gillar jag:) jag tror jag hatar slutet på alla årstider eller ja jag hatar slutet av vintern och början av våren i alla fall. jag hatar när det är äckligt varmt på sommaren. jag älskar hela hösten och början av våren. Så jag får nog erkänna att jag är en tjej som älskar alla årstider mer eller mindre.

men jag är drottningen av humör. Alltså är jag på bra humör så älskar jag allt, dåligt humör då hatar jag allt. jag påverkas av humöret så otroligt mycket. Men det bästa  med mig är att jag kan kontrollera mig om jag vill.
som jag brukar säga dte är svårt att förstå sig på mig för jag är speciell.

så vad händer idag då? ja jag tror vi ska till farmor... sen blir det hem och plugga lite hemsida och photoshop.
men först och främst ska jag äta något. blir väl typ frukost/lunch.

Förresten en rolig sak igår. jag lånade en bok som heter "i taket lyser stjärnorna" och då säger han på biblioteket att det finns en film som heter det, och jag fick för mig at spela dum(kan bero på att killen var snygg och ja han pratta med mig ju) så jag jag bara. nej finns det? och han berätta allt vad filmen handla om och skit. men jag är så dum så när han berättar så kommer jag på en rolig sak i filmen(jua jag har sett den) ni vet när hon är på festen och sen spyr i skorna. ja dte säger jag. vad vi han säger, så du har sett den? jag blir röd och nickar och säger att jag måste gå. seriöst hur korkad får jag vara;)

nej nu blir det frunch(typ brunch):)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0