Ammotrack

God morgon alla. ja men då är snart klockan 7 och jag sitter här, ha ha ovanligt;)

Igår kväll satt jag jätte länge och försökte hjälpa alicia med hennes hemsida, men något med bilden krångla
och trots att jag hade exakt samma kod som henne så funkade det inte för henne, men det funka för mig.
D¨å hade jag lust att krypa in i datorn och ut till henne:) ha ah tänk om det gick liksom.
Idag blir det gymnastik i kväll och sen hem och plugga lite, måste bli klar med feedbacken innan jag blir tokig på mig själv. Sitter faktiskt och läser deras reflektion nu(igen;)

http://api.ning.com/files/JFxEdXuTsqXAqXvs3CgFPGmI88jJ4T2DYOEvKa4ftcWnT5dU2QvLWLJ3fOX57sBb7w8gPFpsgRZuwkqbELgfspjQYJFXTXpk/A3490HeartJewelery_b51a.jpg


Som många vet/inte vet så älskar jag musik, det är liksom det som beskriver mig bäst, så jag får ut det jag känner på ett bra viss. vissa låtar passar jämt, vissa passar ibland. jag gillar låtar som är lugna, som det är fart i. ja nästan all musik passar mig:) många låtar som jag lyssnar på har jag många minnen till, och vissa låtar lyssnar jag på när jag mår dåligt, eller när jag är glad. jag har dock för ett tag sen hittat ett band som går att lyssna jämt till. Ammotrack:) heter dom och jag har ganska länge lyssnat på dom, älksra deras musik, den är så cool. och sen texterna åhh.. och hans röst alltså man vill ju inte sluta lyssna:)

och igår på en av mina favoritbloggar jag läser så viasade det sig att hennes man är sångaren i bandet:) vilket fick en ju att gilla bandet lite mer:) lite avis blir man även att hon har killen som sjunger så bra:) fast älskar henns blogg och hon är så grym så klart dom verkligen passar:)
måste ju länka till hennes blogg också:) eftersom den är bra:)
För er som verkligen vill skratta, läsa en blogg man känner igen sig i, en blogg där hon skriver det andra tänker läs  då:  Spider



http://www.musiknyheter.nu/wp-content/uploads/2009/01/ammotrack-300x200.jpg

bild av: http://www.musiknyheter.nu/ammotrack-forband-till-d-a-d_20090115.html



Ammotrack- your nothing but a lie

 

 

Ha en bra dag alla:)

"alla är värda lika mycket, glöm aldrig att du är värd mer än du tror"

kramar till er:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0