61 dagar kvar

Jag sitter och pluggar psykologi tänkte jag säga men menade lärstilar, det är till pedgogiken.
Jag ska ju skriva lite om  olika lärstilar. Har pluggat lite om det på brinell, men man kan aldrig få för mycket information om sånt här.


Kan ni fatta att i morgon är det redan November. liksom vart tog tiden vägen?
det bytyder att om 11 dagar fyller jag år. tänk det är bara 54 dagar kvar tills julen nu....
oj oj vad tiden går snabbt. om 12 dagar är dte dags för träff 4 på skolan. och 61 dagar kvar på detta år.
så om 62 dagar så är det 1/1 2011.

Idag passade jag på att fixa så jag har luncher till ett tag fram över. blev lite kyckling, köttbullar, egen kebab, lasagn och annat. så nu har jag luncher. Idag ska vi äta kålpudding till middag(inte min favorit) får se hur det går.

Nu längtar jag på att mina skor ska komma:) men nu ska jag återgå till pluggandet







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0