Toy story

Rummet är nästan helt städat, vi låtsas att det är städat;) ha ha nej men jag ska städa klart och i morgon ska jag dammsuga.... måste även plugga klart i morgon..... så jag är klar med allt... vet i tusan vad jag har kvar att göra bara.... ha ha känns ju duktig av mig.

Idag ska jag se på toystory.... jag vet barnsligt men vad tusan det var ju as längesen jag såg den ju;)
och jag är faktiskt barnslig... så idag toy story 1 i morgon toy story 2 och på söndag toystory 3

Mitt jäkla inpregneringsmedel, som kosta 70 kr, känns som att flaskan snart är slut...fast jag har använt det till 3 par skor och tusan vad jag spreja också.. hmm... ja ja får väl köpa nytt annars.. har sprejat skor så att det stinker...usch..


Min farsdagpresent är inköpt och klar:) för nu i veckan kommer jag inte ha tid och nästa heög ska ju ju till skolan.. så känna skänt att vara klar.... snart dags att börja tänka på julklappar...
ha ha kanske köpa en fördelsdags present till mig själv;) ha ha nej skoja bara...


Nu ska jag städa klart adios..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0