fredag Nov. 26, 2010

Alla julklappar är köpta nu:) Satt nyss och försökte komma på massa bra saker som jag önskar mig i julklapp men jag kom inte opå något först, sne kom jag på men då hade pappa redan bestämt vad dom skull köpa... komiskt!!

I morgon skulle jag gått på bio med Hanna, men hon kunde inte tyvärr.... alltså det fick mig att känna mig grymt ensam, alltså jag är ju en ensamvarg men ibland kan det ja kännas lite tomt typ. Alltså typ när man sitter på tex tågstationen och ser alla människor som sitter med mobilen och smsar, pratar i tele och så min mobil hmm ja jag får typ kanske max 10 sms i månaden, alltså det är ju lite så jag vill ha det, men ibland kan jag faktiskt undra vad tusan som hände?? alltså jag har bott här i snart 7 år men ändå så är jag aldrig med någon längre, mycket tror jag beror på att jag helst vill vara ensam, att jag är inte som alla andra(jag vill inte festa och sånt), alla känner alla här sedan typ dagis och när jag typ lärde känna folk så fick jag pojkvän och då vart jag typ tråkig nej men jag var mest med han och ja i skolan umgicks jag super mycket med mina kompisar, sen började gymnasiet och ja då gick jag i avesta och där i från har jag amanda kvar som kompis typ, sen började jag bf och där kände man varann sen innan, och dom var inte alls som mig så jag kom aldrig riktigt in i klassen för dom 2 första åren var jag ihop med marcus och då var jag nästan bara med han och ja dte var komplicerat så i 3 an blev det jobbigt för jag hade ingen marcus och klassen var super tajta. jag har ju min underbara klass, min familj och jag trivs bäst ensam, men men... Det är bara dte att jag känner mig konsitg och annorlunda för att jag inte umgås typ alls med någon. Dock kan jag inte säga att jag saknar det.... hmm jag vet inte... jag kanske bara är rädd för att jag leva ensam, visst jag kommer ha min familj den dagen jag flyttar och jag skulle nog trivas ensam, men samtidigt skrämmer det mig... jag vet inte... jag tror jag mest bara saknar vissa saker, minnen:) ha ha jag tänker för mycket!!!!!;)

Nej nu ska jag kolla film!!!!

Livet går alltid vidare vad som än händer, man måste bara vara stark och minnas alla fina minnen:)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0