Vinter kyla

seriöst jag sov till halv tio idag;) inte vanligt för mig.. men blir väl så när man sitter och pluggar tills nästan tolv på natten, gjorde ju typ klart min hemsida i går;) men jag ser nu att det är lite som jag måste fixa på den;)
jag skapade en typ skolblogg igår, för att ha til hemsidan och för att där uppdatera saker om skolan och lite så;)
lite bra tycker jag!!

planer idag:
  • Ignorera min mensvärk
  • plugga
  • träna
  • gå ut
  • plugga ännu mer
  • sitta på balans bollen och kolla tv, äntligen kan man känna sig duktig när man kollar tv
  • Inse att det är måndag i morgon;)
men det allra första jag ska göra är att gå ut tror jag.... förresten det ska bli svin kallt nu i veckan.. men jaha ja...
Jag hatar att varje söndag så tänker jag på att jag önskar att helgen var lite längre och så slösar jag bort halva söndagen till det!!! inte bra det!!!


nej sluta sncka skit och gå ut.... dumma mensvärk..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0