redovisningar!!!

hej hej hopp!! sitter och lyssnar på redovisningar om photoshop, jätte kul faktiskt.. lärt mig massa nytt
 och min redovisning gick super bra.... jag är så nöjd med den.. och igår titta vi på filmen(redovsingarna om oss själva)
och det var drygt att kolla på sig själv men det gick bra, jag var duktig och fick beröm.. dom andra var jätte bra dom med,
det var så kul att lyssna!!!

igår hade vi ju lite hemsidA, sen ergonomi, jätte kul med bollarna, sen operativ system

Photoshop redovisningarna var jätte kul:) tack klassen!!!


fick ett bra tips på ett liknande photoshop program http://www.pixlr.com/editor
super bra!!!

Snart lunch, men nu lite redovisning!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0