Plugghästen!

Nu har jag handlat luncher så det räcker ett bra tag framöver, sen handlade jag 4 guldljus, en tomteluva och lite annat, men mest massa olika luncher. Tänkte jag skulle sätta mig och plugga lite, måste ju hinna med det ju. Sen ska jag sitta på bollen och sen runt 5 ska jag gå upp till bion för att vara med Hanna en stund innan bion börjar och eftersom bion börjar vid halv 7 och vi är där typ kvart över fem så lär vi vara först:) skönt det för då när dom börjar släppa in då kan man ta bra platser, gå på toa, fixa popcorn(popcorn är ett måste när man går på bio) och sen sitta i lugn och ro och vänta. plus att jag har intye träffat Hanna sen studenten så ja då kan det vara kul att snacka lite innan... oj det är nästan 6 månader sen jag tog studenten!!!

nej men nu ska jag plugga, har lite kvar på hemsidan som ska göra, ergonomin, pedagogiken och sen operativsystemet, ska ju spela in lite film nu när jag fixat mikrofon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0