Pluggat, läst bloggar och planerat

hej hoppsan!! nu har jag varit duktig och pluggat en hel del:) Sen har jag läst bloggar och sen har jag planerat träning, nu efter jag varit sjuk känner jag tat jag verkligen måste ta tag i det igen, tack och lov för bollen, gymnastik och jobbet som gör att jag får träning:) Ska städa i morgon när jag kommer hem och sen vid 8 på kvällen så skjutsar pappa upp mig till hunddagiset igen för jag ska sova där:) wiieee... men nej gud jag ska sova själv, helt ensam utan någon där som jag känner, på skolan har jag ju mina klasskompisar nära och ja det är annorlunda.. hmm läskigt för jag tror det spökar där... men jag ska sova där för att typ 10 över fem på morgonen så kommer en av hundarna och för att mamma och pappa ska slippa stressa och sen kan tidningarna vara försenade så öpnnar jag och valet var att cykla halv fem på morgonen upp dit, gå upp dit klocckan 4 på morgonen eller sova där, gå upp vid halv fem och öppna och så vidare och sen ha de mys med hundarna:)så för att slippa gå vid 4 på morgonen när det är kallt och så så sover jag där:) spännade:) blir att ta med täcke, kudde och nallen så klart, tänker inte glömma Nalle heller!!!

Nu ska jag duscha för snart börjar greys anatomy...

http://www.freewebs.com/bhyunkl/ghosts.jpg

 

så i morgon blir det jag, nalle och spökena;) ha ha jag får skriva om detta till min pedagogik uppgift;)

 

på fredag blir det plugga och på lördag kväll blir det Harry potter film på bio med Hanna, ha jag ska vara social:)

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0