Ny vecka, nya utmaningar

Först vill jag bara säga att jag älskar mitt hår:) allvar alltså.... jag är super noga med mitt hår. visst jga färgar det, men jag tar hand om det jätte noga. Schampo(mjällschampo), sen valigt schampoo och sen balsam. änvänder även öl ibland i håret(ja det funkar) och sen typ hårinpackningar. När jag torkar håret så använder jag handduken och sen får det självtorka.... jag lovar är super bra för håret...
på bildne nedan så är håert blåsvart... ser lite grönt ut men det är ljuset som gör det. men mitt hår är tjockt och mjukt...















vet ni vad jag ska göra idag????????
jo jag ska jobba.. hmm ja super... sen träning...
jag har ju ett ganska upptaget liv, men vad har jag att se framemot då???? jo dels att ta körkort.. men sen så är det skönt att bara leva....

Nej nu ska jag sluta snacka skit... adios...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0