jag har betalat ju!

Så nu har jag handlat, kollat på bollar, och nu äter jag en inte så nyttig men god lunch:)
har även hunnit ringa mamma, 2 gånger;) första gången ringde jag och fråga om jag skulle lägga in brödet i frysen och andra gången ringde jag för jag hade fått brev där dom påstår att jag ej betalat mina böcker jag beställde till skolan.. ursäkta va???(tänkte jag när jag läste) jag typ lånade pengar av pappa för att betala ju.

vi beställde dom 2 veckor innan skolan börja så då betalade pappa dom på en gång. jag har til och med kvar där det står när vi betalade... skit företag.. det var ju samma med student mössan och yves rocher. Det med student mössan så hittade dom ju att vi betalat och sen fick jag påminnelse en gång fast jag inte ens fått räkningen från början... men det löste sig.... Så irriterande när det blir så när man vet att man betalat. jag tycker det är konstigt att visa saker så funkar det med betalningen medans andra gånger krånglare... dumma företag, jag vet ju att vi betalat.. hade vi bott i USA hade jag fan stämt dom!!!!!

Ha ha båda gångerna när jag ringde fråga mamma hur jag mådde, sa att jag skulle ta det lugnt och så vidare:)
Men dom har faktikst varit jätte gulliga mina föräldrar, jag fick ta det lugnt, vara ledig och allt för att jag skulle må bra!! 'älskar verkligen min lite knasiga men underbara familj:)

Men nu ska jag äta klart, titta lite på tv, plocka ur diskmaskinen, plugga lite(ta det lugnt;)

Fick super bra hjälp på intersport förresten när jag kollade på pilatesbollar!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0