Im not konstig.... jag är normal på mitt viss.....

tråkigt jag har.. sitter och gör fan ingenting just nu.... sitter med mössa och vantar på och jag vet inte varför.. ocvh så lyssnar jag på kent.... ha ha snacka om att just nu känner jag mig trist..... fast samtiigt skulle någon tp ringa och bara ja men ska du med ut.. så skulle jag bara nja nej.... ha ha....

Alltså ibland får jag bara lust att kasta sönder något, eller slå sönder något... typ när jag är skit arg, ja då vill jag bara dräma något i golvet.......

nje men seriöst nu, jag kan ju fan inte sitta här och dega och vara onormal... nej kolla film får det bli...


ha det bra nu...

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0