Fick lov att öppna idag

Ja jag fick öppna idag. kvart i fem så väckte pappa mig och fråga om jag kunde åka och öppna hunddagiset. Så jag svara sömnigt ja. Sen drog jag mig upp och klädde på mig. inlägget som kom i morse var ju förinställt sen i går kväll(ha ha kanske hadejag på känn att jag inte skulle hinna med datorn) sen fick jag lov att cykla till dagiset och öppna... Så jag är ganska trött. ska käka lite snart och plugga. sen blir det träning.

Fick mejl nu om att mina skor är skickade:) får se om dom passare sen bara:) håller tummarna för att jag ska
slippa skicka tillbaka dom.

Men en lite sliten Zandra ska i alla fall plugga nu....



Farmor har varit ut och in på sjukhuset nu. hon är verkligen jätte dålig. vill ju att hon ska må bra....









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0