En blandning

Ni vet alla har ju något konstig sida, typ slickar av kryddan på chips, står i badrummet och gör grimaser i spegeln, pratar för sig själv, dagdrömmer och så vidare.. jag har kommit på att jag 'r en blandning av folks konstiga sidor...

Jag pratar för mig själv och är konstig, jag dagdrömmer, jag står i spegeln och gör grimaser och tror jag är rolig och så vidare....  jag har stått på sängen och dansat och haft musik i hörlurar på när mamma kom in, pinsamt???? ja....

jag brukar gå runt och tänka ibland att det värsta kommer hända, tex om jag åker buss så kan jag tänka oj undar hur det skulle bli om bussen krocka och så rusar tankarna iväg... jag gör detta för jag tror att om ajg tänker på det så kommer det ionte hända.....

så jag är en glad och lycklig tjej, som är lite speciell, (inte som andra) tänker för mycket och har alldeles för mycket fantasi.........

jag älskar att vara ensam;) jag vet jag är lite konstig......;)

men jag älskar mig:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0