balansboll:)

just nu gott folk sitter jag på min balansboll:) köpte en idag!!! jag har pluggat och sen tränat på balans bollen sen kollade jag på ingen bor i skogen två avsnitt medans jag satt på bollen. Tänkte ta en promenad snart. Det är kul att sitta på bollen, speciellt när man typ kollar tv- man kan liksom göra lite övningar samtidigt som man kollar tv:)
eller som nu jag sitter vid datorn. Dock känns mitt rum jätte litet när man gör visa övningar men dte är ganska enkelt och roligt så då gör man det ändå.. tänkte fixa i ordning lite olika tränings program både med och utan boll som man kan köra:)

jag passade även på att köpa en typ julstjärna och en ny sparbössa!

hosttabletterna funkade ju super:) har ju hosta kvar men det har minskat otroligt mycket. ha ha fick precis världens hostatack!!!

jag har pluggat lite ergonomi, skrivit min reflektion, och lite operativ system. tänkte göra lite pedagogik snart!!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0