Är jag vaken????

God morgon världen!!!! vaknade för 1 timme sen typ....

Just ja igår klippte JAG min lugg.. ha ha kanske inte helt snyggt men vad tusan då, ser ju så pass bar ut att jag vågar gå ut i alla fall... fast skulle nog bett pappa att klippa, för råka klippa lite för mycket...
Men men heter man zandra så får man konstiga ideer;) och denna gång kommer bilder på en gång....
och ja jag saknar redan att jag inte klippte det, men det gör jag jämt n't jag klippt mig.. men det växer ut.. och det blev ju ganska bra... sista gången jag klippte mig själv....


före bilder:




Efter bilder:




Men nu ska jag kolla lite tv.... hmm idag blir det ju plugga sen...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0