16 november-2010

Hejsan alla friska/sjuka människor.... själv sitter jag här lyssnar på musik och mår bättre än igår i alla fall...
fick en släng av en liten förkyldning, men duktig jag jobbade i alla fall igår och idag:) men i morgon är jag ledig, så ska ta det lite lugnt, plugga lite... passade på att ladda upp bilder och sitta här lite när jag kände mig lite bättre..
Vet inte riktitg vad jag ska skriva;) är lite seg, trots att jag ändå tagit det lugnt idag.....

Så vad är det då som ska pluggas till träff 5(10 december)??? jo det är ergonomi, hemsida, operativ system och sen en ganska svår pedagogik uppgift!! lyckliga jag är glad att vi ej har grupparbete... men jag tror att vi snart kommer få en ganska stor gruppuppgift!!! Men men det blir till att riktigt plugga snart, för är mycket att göra, som att skriva om icke verbala kommunikation, göra paus gympa, fan nu skulle jag haft min pilates boll ju!!!

Men nu ska jag snart kolla på:









puss hej alla där ute i kylan!!!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0