skor!!!

hej på er!!! kom nyss hem. har köpt 2 par skor idag:)
plus att jag fick 2 par skor av en kompis:) dom ena var rosa:) chock rosa.. passar till min punk stil.
lite slitna men coola, gillar verkilgen dom och sen fick jag ett par träningsskor som hon inte kan ha..
från början letade vi skor till henne som hon skulle ha till en fest men som vanligt när vi letar
saker hos varann så hittar vi saker man själv vill ha...
men det är kul att byta och ge bort saker.....

ja ja så nu har jag i alla fall 5 par bra skor, det lär jag behöva så mycket som jag kommer vara
ute nu i sommar..... förhoppningsvis så får jag som jag hoppas på till hösten med...

men nu ska jag kolla novellen(måste verkligen bli klar med den) och sen kolla tv..


kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0