regnigt

hej alla! jag vaknade av att det regnade i natt, det verkligen spö regnade..
men sen somnade jag om. vaknade för 1 timme sen och trodde klockan var typ 6 för det var
så mörkt, men icke då... så släpade mig upp för att ta en dusch..
ingen är hemme(som vanligt) vet ej var dom är heller..
ska ta en promenad i skogen senare trots regnet för måste sätta igång med träning ordentligt nu
och hålla i den... för att förändra måste jag ju göra något:) och som sagt var i sommar
kommer jag få massor med tränning genom att bara jobba. men som sagt har mått piss och
haft mycket att göra detta år så inget har funkat. och ja det är mitt fel, men ibland är det så.
men nu är jag taggad, att sätta igång... alltså jag tränar ju ganska mycket ändå, men jag behöver få
regelbunden träning och äta bättre, sova mer.... ja ja små förändingar kan ge stora resultat..
vi får väl se hur mitt liv ser ut om 1 år... spännande..


blir att plugga novellen, engelskan och ja göra klart allt...

http://sannib.blogg.se/images/2009/alla-goda-ting2_48346625.jpg

hämtat ut mina tågbiljetter nu:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0