förlåt

varför kan du inte bara förstå att jag gillar dig, att jag tar avstånd ibland för är rädd
att du ska såra, för att jag inet borde känna så här. för att jag känner mer än du.
jag vill bara säga vad jag känner, jag vill bara att du inte ska vara så långt i från mig.
men du tror jag hatar dig
du tror jag inte bryr mig
du tror att jag inte behöver dig
men det är inte så...
jag behöver dig
jag bryr mig
jag hatar inte dig
jag är bara rädd att säga det... bara rädd att känna det jag känner

jag vet inte vad jag ska göra... det borde vara lätt
när man känner som jag gör, men det är inte lätt..

jag gör bara dig illa, sårar dig och gör dig arg...

jag hatar mig själv för det..

men du ser mig som din kompis,
du är min kompis
men hur kan jag då känna mer?

hmmm...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0