fel fel fel

jag gör fel och du gör fel.. men allt du bryr dig om är att ha rätt....
du sårar mig fast du inte vet det:(
jag sårar dig jag vet:(
allt blir så fel...
allt jag vill är att visa att jag behöver dig,
att du betyder så mycket för dig...
jag har gjort så mycket fel innan med andra så ville inte göra det med dig
men det blir fel ändå:(

vill inte förlora dig för det gör ont...

i cant live with you but i cant live without you.


det suger för det är som att ha ett förhållande men ändå inte...

men ingen vill ha mig
för antingen så blir jag utnyttjad
eller så blir det fel

jag önskar jag kunde slippa mig själv....

men hur det än är så:
Daniel in my heart..
jag kan bara inte sluta tycka om dig..
kan inte sluta behöva dig...
:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0