döda mig

så har det helt plötsligt blivit dags för mens igen.. hatar det. hatar allt med det.
värst är när man får mensvärk. vilket jag inte får varje gång men nu har jag fått det.
jag blir arg/irriterad/ledsen/översnäll/super glad ja jag v'äxlar n¨got otroligt. veckan innan
kan man märka att jag ska ha det. jag hoppas bara att framåt torsdag har det minskat.
just nu är mensvärken värst. seriöst har typ inte kunnat sovit. mamma sa att min mensvärk gånger 10 är
så det känns när man ska föda barn. men ursäkta mig då ska jag aldrig skaffa barn. ska aldrig
skaffa kille(ingen vill ha mig i alla fall så det är lugnt) bara att se till så killarna inte gillar än.
fast gå ner i vikt och må bättre det är för min skulle. men ska vara så bitch mot killarna...
jag ska aldrig ha kille. men back till ämnet, barn.. nej den där slemproppen får hitta en  annan mage att ligga i
och komma ut ur någon annan. 

om ni undrar vad jag gör just nu s¨ligger jag i min säng och förbannar mig över datorn
och grinar för att det gör så ont. om jag dör så vill jag bara säga att ähh jag vet inte...
hatar alla.. mest mig själv just nu... inser att jag kommer se ut som en uppblåst elefant i klänningen
så funderar på att hata studenten...men hallå alla kommer skratta och säga:
- usch kolla elefanten i kl'nning...
http://aaccz.blogg.se/images/2007/elefant_und_baby_1192266362_1422230.gif
kolla här är jag.. och sen tänk elefanten som står upp i kläning.. så har du mig där...


nej inte min dag idag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0