bla bla bla

hej på er... sitter och redigerar min novell(boring) och läser mitt svenska tal. sist jag läste det så hörde jag bara bla bla bla.... orkar inte skriva mer... fick ett arbete av lena idag om hälsa, hur man ska förändra sin hälsa... hmm ja det borde jag... men så mycket stress, mått dåligt och kass på att äta så har inget funkat...
men kan ju lova att till sommaren(slipper skolan) så kommer jag typ  träna as mycket.. ska dela ut tidningar(själv 3 veckor) hunddagiset.. hmm ska bli kul faktikst att komma i gång.. sen till hösten vet jag ej...
men ska i alla fall inte hamna så här igen.. bläää.... känns ju som att jag knappt hinner gå på toa ju...

http://img.educations.com/institutes/institute3394/logos/logo.gif

ja ja ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0