sup dig riktigt full!!!

hej på er.. kom nyss hem.. skaffade ju en ny facebook och hittade marcus där, han har tjej(grattis till han) vilket fick mig att tänka på att jag faktt var faikiskt inte saknar han.. eller jo det  var kul att vara med han.. men vårt förhållande sög... trist att man inte är vänner, men han verkar ha det bra.. jag har det bra eller något.. nej men jag måste lära mig att klara mig själv och så vidare... idag känns det helt okej att minnas allt som man varit med om.. jag vet att jag mådde skit när det tog slut men det är inte så konstigt... men jag mådde sämst när A försvann, det tog hårt på mig att förlorat en sån bra vän....

men som vanligt så livet gå vidare.. det är bara att supa sig full så löser sig allt;) ha ha eller inte...

men det är skönt att vara singel, kunna göra vad man vill och sen kanske en dag hitta en bra kille.... och förresten ingen vill ha mig;) och jag vill inte ha någon för tillfället.... och jag tänker inte leta efter någon... jag
tror på ödet och denna gång låter jag detta hamna i ödet.. möter jag en kille så är det så... blää nu snackarjag bara skit..

Elov & Beny - Singel Och Sökande

.



http://en.kingofsat.net/jpg/singel24-7.jpg

jag vet jag är knäpp:) men jag är rolig!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0