novell

yes äntligen är novellen klar.. eller ja jag ska skriva in den på datorn, skicka den, redigera den och så vidare men själva storyn är klar.. så vecka 14 ska den redigeras och sen voila klar:)
jag älskar att skriva, men hatar pressen att jag måste bli klar.... novellen är väl okey... är nöjd med ett godkänt bara... så hej hopp för här ska det skrivas!!!

varje gång jag läser/ser/hör något som är sorgligt (okey jag är känslig) så gråter jag.. två bloggar
som jag alltid får tårar i ögonen av är en blogg om där hennes son dog i cancer och en där hennes tvillingar dog i magen.. så hemskt...  att jag nämner detta är för att ag tycker att det är viktigt att prata om och visa världen att det finns hemska saker. och för att jag tycker att bloggarna är så bra och vackra....
klicka på bilderna för att komma till bloggarna...

Den starkaste stjärnan:
http://bloggportalen.aftonbladet.se/blogportalimages/blogimages/originals/63496.png



mammamelissa
http://iloapp.bloggvictor.se/blog/www?ShowFile&image=1232567205.jpg

den dagen jag får barn(om jag nu skaffar barn) så hoppas jag att det aldrig händer mig
finns nog inge värre än att ens barn blir dödsjukt eller dör... tycker det är starkt att man klarar en sån sak... life goes on vare sig man vill det eller inte.. livet är inte alltid rättvist.... så ta vara på varje dag och behåll dom du bryr dig om....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0