lever!!

super duper hej på er!!!

känneen ork med att blogga men bloggen är som en dagbok så tänkte att det var dags att skriva.... ha ha... nu är jag på sånt där konstigt humör;) nyss jobbat, ska snart jobba igen:) jippi snart fredag:) fast nej då är ju prakiken slut :S blandade känslor fick jag nu... men men bara att gå tillbaka till skolan som tur är så har man lov:) snart i alla fall. och det är ju mina föräldrar som har hunddagiset så jag kommer ju tillbaka, men kommer sakna det i alla fall....

idag ska jag skriva klart novellen för hand och börja på tredje boken på twilight sagan:)

men nu ska jag snart kolla på tv4 plus...

kram

mår väl sådär, är trött och känslorna är upp och ner.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0